Monday, January 11, 2016

«نه»، به روحاني!

نه به روحانى
روحاني  كيست
-    آخوند روحانی، از ابتدای روی کار آمدن خمینی همواره یکی از بالاترین نقشها را در سرکوب وحشیانه، جنایتهای جنگی مانند فرستادن کودکان بر روی میدانهای مین، صدور تروریسم و بنیادگرایی و پروژه ضد‌ ملی بمب اتمی داشته است،  همین شیخ جنایتکار در روز 23تیر 1378 در بحبوحه قیام دانشجویان گفت: اهانت به خامنه‌ای «اهانت به ایران و اسلام و مسلمانان و قانون اساسی و کسانی است که ایران را ام‌القرای جهان اسلام می‌دانند... دستور قاطع صادر شد تا هر گونه حرکت این عناصر با شدت سرکوب شوند»
-    هرگز روحاني سرسپردگي خود را به خامنه اي و حفظ نظام كتمان نكرده است آخوند روحاني از درون نظام جهل و جنايت آخوندي برخاسته و هيچ هدفي جز حفظ ولي فقيه و نظام آخوندي ندارد؛ آخوند علوی وزیر اطلاعات کابینه روحانی در اثبات سرسپردگی کابینه روحانی به خامنه‌ای روز دوشنبه 2شهریور 94 گفت: « این دولت هر روز که از عمرش گذشته پیوندش با مقام معظم رهبری محکمتر و مستحکمتر شده است».
-    «میانه‌روی و اعتدال» در فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران چیزی جز یک توهم نیست و ژستهای روحانی چیزی جز تلاش برای کسب سهم بیشتری از قدرت و چپاول سرمایه‌های مردم ایران نیست.
كابينه روحاني:
-    اعضای کابینه آخوند روحانی که به مجلس رژیم معرفی شدند همه از بالاترین مقامات رژیم در سه دهه گذشته هستند که بیشترین نقش را در جنگ، سرکوب و صدور تروریسم و بنیادگرایی داشته‌اند و هیچ‌کس خارج از کارگزاران رژیم آخوندی در 34سال گذشته در آنها دیده نمی‌شود.
-    آخوند محمود علوی، وزیر اطلاعات کابینه روحانی روز دوشنبه 2شهریور 94 اذعان کرد که تمامی وزیران کابینه روحانی از پاسداران، مأموران وزارت اطلاعات، دژخیمان قضاییه و آمران و عاملان سرکوب و جنایت در دوران حاکمیت نظام ولایت‌فقیه هستند. وی در گفتگو با تلویزیون شبکه 1 رژیم گفت: «وزرایی هم که ایشون (روحانی) انتخاب کردند نوعا کسانی هستند که یا خاستگاهشون سپاه پاسداران است یا اعضای شورای مرکزی جهاد سازندگی (یک ارگان سرکوب وابسته به پاسداران) یا این‌که از نهادهای انقلابی دیگه از دستگاه قضاییه، از بین سربازان گمنام امام زمان (اسمی که رژیم برای وزارت اطلاعات به‌کار می‌برد)... هستند این ترکیب باعث شده که یک ترکیب پایبند به آرمانها به وجود آورده است...
-    مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری روحانی، عضو اصلی کمیته‌یی که 30هزار زندانی سیاسی که در 1367 با فتوای خمینی قتل‌عام كرد.
-    ابراهیم رئیسی ، معاون اول قوه قضاییه رژیم یکی دیگر از افراد کمیته  قتل عام سي هزار زنداني سياسي در سال 60  مي باشد.
دستآوردهاي  روحاني!!
نگاهي كوتاه به بيلان كار آخوند روحاني:
-    افزايش اعدام‌ها و كسب رتبه اول در جهان / در دوران دو ساله روحانی، بیش از دو هزار زندانی اعدام شده و او این اعدامها را اجرای حکم خدا و یا قانون توصیف کرده است. این شیخ شیاد،  شاگرد خمینی خون‌آشام است که در 1360 گفت: «خلیفه می‌خواهیم که دست ببرد، حد بزند و رجم کند... با چند سال زندان کار درست نمی‌شود این عواطف کودکانه را کنار بگذارید».
-    افزايش تصاعدي نرخ بيكاري / 
-    افزايش خط فقر و خالي شدن سفره فقرا بيش از پيش
-    افزايش خودكشي‌ها
-    افزايش بيكاري
-    افزايش تصاعدي كارتن خوابان به ويژه زنان كارتن خواب
-    افزايش معتادان كشور به ويژه زنان معتاد
-    افزايش فرار دختران خياباني
-    افزايش شهريه‌ها
-    افزايش فشار و سركوب روي اقشار
-    افزايش زندانيان وگسترش زندانها
-    افزايش بدهي به بانك مركزي و رساندن آن به مرز بدهي 200هزار ميلياردي دولت و شركت‌هاي دولتي به بانك مركزي (اظهار‌نظر وزير راه و شهرسازي)
-    افزايش تورم (جوان: بررسی‌ها نشان می‌دهد در حدفاصل روی کار آمدن دولت یازدهم تا پایان اردیبهشت ماه سال 94 شبکه بانکی در حدود 500 هزار میلیارد تومان تسهیلات به اقتصاد ایران تزریق کرده است که این حجم از تسهیلات با کل حجم نقدینگی تا پایان کار دولت دهم برابری می‌کند)
-    افزايش بي سابقه حاشيه نشيني (شرق: ١٨‎میلیون از ٥٥ میلیون نفر جمعیت شهرها در حاشیه‌های شهرها زندگی می‎کنند که نزدیک به یک سوم شهرنشینان کشور را تشکیل می‌دهد).
-    افزايش قيمت اوليه ترين مايجتاج زندگي
-    افزايش مالياتها 
-    افزايش دستگيري فعالين صنفي
-    افزايش اسيد پاشي روي زنان، در دوران ریاست‌جمهوری او شمار زیادی از زنان آزاده توسط دژخیمان رژیم با اسید مورد حمله قرار گرفتند و یکی از فجیع‌ترین جنایات این رژیم را به وجود آوردند.
خواسته هاي اقشار محروم
-    خواسته هاي مردم در دوران رياست جمهوري روحاني با هر مقياسي كمترين ها محسوب مي شود، ولي همين خواستهاي اندك؛ پرداخت نشده است: 
-     حقوق بالاي خط فقر براي زنده ماندن
-    آزادي زندانيان سياسي كه هيچ جرمي در كادر همان قانون اساسي اين نظام مرتكب نشده اند.
-    آزادي هزار زنداني بي گناه معلم كه براي حداقل معيشت  اعتراض مسالمت آميز داشتند.
-    پرداخت حقوق ماهيانه كه بعد از ماه ها پرداخت نشده است.
-    رفع تبعيض و اجراي طرح همسان سازي شغلي
-    آموزش رايگان كه از حداقل ترين حقوق اقشار محروم بوده است
-    اخراج نيروهاي سركوبگراز دانشگاه ها كه حداقل حقوق هر محيط دانشگاهي است. (درحال حاضر انواع ارگانهاي سرگوبكر در دانشگاه ها لانه دارند منجمله: حراست دانشگاه ـ جهاد دانشگاهي ـبسيج دانشجويي ـ بسيج اساتيد ـ بسيج كارمنديـ كميته انضباطي ـ دفترنمايندگي ولي فقيه ـ معاونت دانشجويي ـمعاونت وزارت اطلاعات ـ دوربينهاي مخفي ـ روساي مزدور و....)
-    .............
اعتراضات
به صورت متقابل در دوران دو ساله حاكميت روحاني، اعتراضات وخيزش هاي اجتماعي بي وقفه استمرار داشته است؛ كليه اقشار محروم را در گرفته است و از آن جايي كه پاسخي به آنها داده نشده است؛ استمرار داشته و سر ايستادن ندارد. در اين مدت كوتاه خيزش هاي اجتماعي در كميت وكيفيت هاي متفاوت در اقشار زير وجود داشته است:
-    اعتراضات پرستاران
-    تجمعات اعتراضي معلمين
-    اعتراضات معلمين پيش دبستاني
-    اعتراضات مالباختگان
-    اعتراض سنگبريها
-    اعتراض صرافان
-    ............
چه بايد كرد؟
-    روحاني و باند وابسته به آن،  به طرز مضحگي ازدوران «پسا مذاكره» صحبت مي كنند منظورشان آماده كردن نظام براي عبور از  مرحله به قول خودشان «سقوط» و «مرگ» است.  اما ما درست مي بايست در همين مرحله «واپس تمرگيدن» براي سرنگوني و گسستن بند از بند رژيم ضد بشري؛ به طور مضاعف پيش بتازيم.
-    هيچ فرصتي را براي اعتراض و قيام درهر زمان و هر مكان مكان نبايد از دست بدهيم؛ چرا كه روحاني و تماميت اين نظام بعد از زهر اتمي در ضعيف ترين وضعيت خود قرار دارند.
-     گسترش اعتراضات از هر نوع در هر ابعاد و كميتي و با افشاي ماهيت روحاني و اينكه بخشي از نظام جهل و جنايت آخوندي است و انتشار گسترده اخبار جنايت هاي نظام آخوندي چه در  فضاي مجازي يا از طريق شعار نويسي بر در و ديوار يا پخش تراكت و پلاكارد  و ... بايد استمرار يابد ، بايد قطرات كوچك را به رود و رودها  را چون سيلي خروشان و  بنيانكن عليه اين نظام غارتگر  به جريان بياندازيم..
-    اين بار قيام بايد تا شكستن طلسم اختناق توسط ارتش آزادي با امكان تمركز نيروي و وارد ضربات كاري ادامه پيدا كند. براي در هم شكستن طلسم اختناق بايد سازمان رزم مناسب آن را در اختيار داشت / تشكيل هسته هاي مقاومت در پيوند با ارتش ازادي مي تواند اين نظام را سرنگون كند. هسته هاي مقاومت بايد همچون اخگري، انبار باروت خشم خلق واقشار محروم را عليه اين نظام منفجر كند. هسته هاي مقاومت بايد از هر فرصت براي برپايي خيزش هاي اجتماعي استفاده كنند.
-    آزادي بدون پرداخت قيمت هرگز بدست نمي آيد. بايد پيشتازان و اقشار آگاه اين مردم، هزينه زندگي آزاد  يك ملت و نسل هاي بعدي آن را بپردازند. رژيم جنايتكار آخوندي هرگز در يك صبح رويايي «آزادي» و «نان» را به مردم ما هديه نخواهد كرد. بايد آن را گرفت و هزينه آن را هرچه باشد؛ پرداخت 

0 comments:

Post a Comment

Loading